Quantcast
Browsing all 19 articles
Browse latest View live

Koh Lipe – Castaway – American Vintage Dress

Mange aftener på Koh Lipe blev brugt på at drikke drinks og efterfølgende spise en masse grillede fisk og småretter på stranden. Et af mine favorit steder på øen var Castaway som man kan se på billede...

Postcard from Koh Lipe II

Så kommer sidste del af billederne fra Koh Lipe – bortset fra et par outfits billeder jeg stadig har tilbage. Lige meget hvor meget jeg elsker det danske forår og sommeren, der snart venter, så vil jeg...

In Switzerland with Omega

Som jeg nævnte i indlægget HER, så tilbragte jeg starten af ugen i Schweiz. Jeg var inviteret til Basel World af Omega. Basel World er kort fortalt  en kæmpe ur og smykke messe, der hvert år finder...

Off to Paris

Det er præcis et år siden jeg sidst var i byernes by Paris, men i dag tager min kæreste og jeg afsted igen. Vejrudsigten siger temperaturer mellem 20 og 25 grader og jeg kan ikke vente til at slå mig...

H&M Studio in Bangkok

Lige nu befinder jeg mig i Paris. Men før jeg begynder at dele billeder derfra kom jeg i tanke om at jeg stadig mangler at dele lidt fra min Thailand tur bl.a. de her billeder fra Bankok, hvor jeg...

Paris in the Spring Time

Åh Paris, jeg kan virkelig ikke få nok af den by. Vi slentrer rundt i de smukke smalle gader, sidder på caféer og drikker cafe au lait, spiser masser lækker fransk mad, ligger i parker, får aperol...

Paris Paris

Glædelig lørdag. Jeg er netop kommet tilbage til København efter de bedste dage i Paris. Fik næsten ondt i maven, da vi skulle hjem fordi jeg virkelig ikke ville forlade byen – det er uden tvivl min...

In the streets of Paris

Den bedste tid på dagen, når man er på storbyferie, er for mig tiden lige inden man skal ud at spise. I ved når man har haft en lang dag ude i byen, tager hjem og slapper af på hotellet. Man går i bad...

I love Paris in the Spring time

Eller det er jo faktisk en kæmpe løgn, for jeg elsker Paris altid som I nok også har kunnet fornemme på de seneste mange indlæg. Det sagt er der nu noget ekstra specielt over Paris i foråret, hvor alt...

24 hours on Ibiza with Nelly.com

17 timer på Ibiza blev det til, og de her billeder opridser meget godt turen. Jeg var i det bedste selskab af danske piger bl.a. smukke Cecilie, Marie og Frede som ses på billederne ovenfor, og vi...

Weekend trip to Amsterdam

Godmorgen! Eller jeg har mere lyst til at sige god formiddag! For i skrivende stund sidder jeg faktisk i Amsterdam. Kl. er 8.30 og jeg har været oppe siden kl 4 i morges. Vi fløj nemlig fra København...

Clik here to view.

Day 1 in Amsterdam + Amsterdam tips.

Så er jeg hjemme igen efter et par dage i skønne Amsterdam. Vi var som I kunne se på instagram og snapchat, hvis I følger mig der (trineswardrobe) afsindigt tidligt oppe. Vi fløj fra København kl. 6...

Clik here to view.

Day 2 in Amsterdam

Vores anden dag i Amsterdam var som førnævnt utroligt regnfuld, men vi hyggede os, og Amsterdam er vildt smuk uanset vejret. Morgenmaden nød vi på hotellet, så gik vi en lang tur, så Matisse...

Clik here to view.

Day 3 in Amsterdam

Her er de allersidste billeder fra min tur til Amsterdam med min kæreste i sidste weekend. Hver morgen vågnede vi op til den her fantastiske udsigt på vores hotel Volkshotel. Vores sidste dag var...

Today is my Birthday

God formiddag her fra Mallorca. Vi ankom i går, og var ret flade, da vi kun havde fået et par timers søvn ovenpå NorthSide Festival. I dag er jeg på toppen igen, og heldigvis for det – For i dag er...

Mallorca Diary 1

Mallorca er så dejligt. Vejret er perfekt – omkring 25-30 grader og her er endnu ikke for mange turister, så strandene er relativt øde og de gode restauranter er langt fra fyldte. Her er lidt billeder...

Mallorca Diary 2

Man kan vist ikke brokke sig når strandene ser ud som ovenfor. Vandet er blåt, maden god og solen skinner non-stop. Jeg kan forstå, at vi har valgt det helt rigtige tidspunkt at rejse væk fra Danmark,...

Let’s Go to The Beach

I dag er vores sidste dag hernede, og dermed desværre også den sidste dag på stranden. Derfor bliver indlægget her kort, med lidt billeder fra gårsdagens strandtur. It’s our last day here on Mallorca,...

24 hours in Berlin with Gina Tricot

Onsdag morgen i lufthavnen optanket med kaffe og morgenmad, og klar til 24 timer i Berlin med Gina Tricot og nogle Skandinaviske bloggere. Jeg elsker at rejse komfortabelt, så den her buksedragt fra...